4 dagar kvar..

Vart försvann tiden? Var det inte sommar nyss? Nu är det endast 4 dagar kvar tills julafton, gud vad jag längtar! Jag har alltid firat två julaftonar(stavning?) per år. Alltså den 24:e med pappas släkt och den 25:e med mammas släkt. Och sedan varje år ändrar man dagar, så vartannat år hos mamma och tvärtom. Nu är mina föräldrar dock skilda, men även när de var gifta så firade vi så. Eftersom vi har ganska stor släkt, så tyckte vi att det skulle vara bättre så för oss barn. Och sedan är det lite roligt att alla rättade oss efter oss barn :)
Men iallfall iår firar vi hos Mormor och morfar. Längtar ihjäl mig. :)
Dock har jag några julklappar kvar att köpa, så några rundor till på stan blir kanon ;)
Men nu ska jag åka till skolan. ( hade sov morgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0