Fjällen imorgon!

Imorgon åker jag, min bror pappa och min låtsasmamma till fjällen! Där vi ska spendera de närmsta dagarna! Jag lovar att uppdatera så gott jag kan, men eftersom jag kommer att blogga ifrån en iphone så kommer det kanske inte så mycket text. men ska verkligen försöka några små updaters skare väl ändå bli! :)
Längtar jätte mycket tills fjällen. Det ska bli jätte roligt. Har åkt skidor en gång i mitt liv... haha! För i våran familj åker vi heldre till ex turkiet eller något liknade land. Så det kommer bli anorlunda. Men jag älskar verkligen snö. Och det bästa är att vara genomsur och gå och varma sig! :)
Kommer ta kort på våran stuga vi har hyrt och lite andra bilder. Men dom kommer upp efter nyår! kanske innan, får se om jag hinner!

Nu lyssnar jag lite på musik, och funderar på att gå och lägga mig! Är jätte förkyld och varm (dock inte feber)


(bild; google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0