Godkväll!

Förlåt för att jag inte har uppdaterat, men vi har haft så mycket att göra. Och sedan så är min dator hos pappa, och jag kan inte hämta den. Så nu bloggar jag på min brors dator. Får se hur många inlägg det kommer upp.

Idag har jag iallafall varit med T! Vi tonade mitt hår, eftersom vi gjorde de hemma ville jag inte färga det. Så nu är det lite mörkare och rödare. Exakt den färgen jag alltid viljat ha, så nu vet jag vilken jag ska köra på i fortsättningen. Annars gjorde vi inte så mycket mer. Pratade, och skrattade ihjäl oss.
Annars under de två senaste dagarna har jag haft ganska ont i magen, vet inte varför.

Nu ska jag plugga lite.... SATAN den är ju bonde söker fru om 6 minuter. Glöm det jag sa! Får plugga senare iställget!

Och ja, det kommer att komma upp mera roligare inlägg som inte handlar om hur min dag har varit. Ska vi säga på Fredag? Då ska jag börja blogga som en normal männsika :) Nu fick jag sms!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Hej. Tack. Men det är jätte svårt för mig att veta, då jag inte vet hur din mamma/farmor/mormor är. Mitt tips är nog att försöka snappa upp lite saker som dom kan tänkas önska sig. Eller så frågar du dom bara helt enkelt. Och om dom säger att dom inge önskar sig ja då får man helt enkelt tvinga dom ;) (Mohaha) Vanligtvis så brukar dom bli glada för vad som. <3

2010-12-11 @ 18:38:03
URL: http://smily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0