Godnatt!

Nu ska jag sova! Har åkt på världens förkylning! Har känt hela dagen att det kommer, sakta men säkert! Och jag ska fira mer jul imorgon! Så hoppas att jag blir frisk över natten!
Ska till pappa vid klockan 10.00, och vi ska vara hos Farmor och Farfar klockan 14.00. Och då blir det julbord (ja, jag firar alltid 2 påskar, 2 jular och nu när mina föräldrar skilde sig, 2 födelsedagar) sedan blir det fika sen paket sen fika. Haha! ja det är sant! På min pappas sida, eller alltså farmor och farfar är ganska "adliga" eller vad man ska säga! Dom har lite gammledags "tänk" typ. Vilket inte är dåligt! Och barnbarnen är inte skapligt bortskämda!
Jag längtar tills jag blir "stor" och får ett bra jobb! Då ska jag bjuda farmor och farfar på värsta dröm resan!
Aja, behövde skriva av mig lite..!
Vi hörs imorgon, ska försöka lägga upp några inlägg under morgondagen. Men förvänta er inte hög klassig uppdatering (eh? du  har aldirg det..?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0