haha?

Sa inte jag nyss att jag skulle börja blogga lite mera seriöst som jag en gång i tiden gjorde..?
Nu börjar jag från början. Ska försöka bygga en blogg som jag själv skulle vilja gå in på dagligen.
Jag fick en fråga för ganska länge sedan, vet inte ifall du fortfarande läser min blogg men jag svarar på den nu iallafall. Det var om vilka bloggar jag läser.
Jag läser några av mina kompisars bloggar, och sedan några som går på samma skola som jag osv. Fast de jag läser mest är de stora bloggarna och sedan mellanstora bloggarna. Gör en liten lista här;
kissie, dessie, paow, isabelles.nu, shoppingandfashion, angelicascloset, tyras, kenzas, apieceofsisters, amandavardet, beautyfreaks, smily, gaybloggen, falsksanning, gossips, rosannas, michas
Tror det var alla, finns säkert några mer. Men jag läser ju inte alla bloggar dagligen, utan bara när jag har tid och lust. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0