puh..

Gud vad kallt det är ute, håller ni inte med? Säker minst -10 grader kallt. Och mer därtill.
Kom precis hem, har julshoppat de sista julklapparna! Är äntligen klar, skönt? Ooo ja!
Nu ska jag bara slå in dom, annars är jag helt klar.
Ikväll ska jag se på Finalen utav ung och bortskämd, jag tror jag vet vem som vinner! Och sedan se på Sex and the city! Alltså tv-serien, är inne på säsong 3. Ska kolla alla, haha. Var det någon som sa nörd? Nej men jag älskar verkligen att se på tv-serie. Det känns mer livfullt eller vad man ska säga, haha!
Juste, fick julklappar utav J, T och I! Gud vilka fina presenter jag fick! Bild kommer nog upp imorgon :)
Nu ska jag läsa lite mejl, och sedan se på ung och bortskämd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0