Tänkte en tanke.. (nehe?)

Jag satt och tänkte på vad jag skulle göra för att bloggen skulle bli rolig. Fota något kanske? Med mobilkamera..? Nej då kom jag på att jag har en kamera, som är ganska bra. Så tar upp den och börjar fota.
Har precis gjort en ny kategori som heter ur min kollektion. Där tänkte jag visa alla saker jag har i min skönhetskollektion. Jag börjar med nagellack.! Kommer köra 1-2 nagellack kanske 3. Per dag, skriva lite om dom. Vad jag tycker, vart jag köpte dom, pris osv osv...
sedan fortsätta med läppsaker eller något liknade! :)
Kommentera gärna om det är något speciellt jag ska visa!
+ att jag kommer att lägga upp bilder vad jag fick i julklapp. Dock vet jag inte när jag har tid. Eftersom i övermorgon ska jag åka iväg på en resa med min pappa. Så kanske efter nyår, eller innan hoppas jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0