Världens roligaste spel..?

Jag har spelat detta spelet sen jag gick i 3:an eller kanske till och med 2:an. Dock sitter jag inte och nördar detta spel konstant, men jag spelar det under perioder. Favorit banan är bana 13, sedan på bana 14 dör jag direkt.
Jag pratar självklart om BUBBLE TROUBBLE :) Verkligen ett av världens roligaste spel! Bra grafik, men ibland kan det hacka lite om man skjuter som en dåre (vilket jag självklart gör, haha)
Nu ska jag spela det, haha! Sedan slå in lite julklappar. Och nej, jag har inte köpt klart alla en :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med och tävlar :D

2010-12-20 @ 18:28:44
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0