Fira brosan!

Idag ska vi (med släkt) fira min älskade lillebror som blir hela 1 år imorgon! Så dom kommer nu haha! Men inga gäster syns till. Klockan 16.00 sa vi? Inte en kotte här!
Jo nu kom dom! I skrivandes stund ^^
Så det blir att äta räkmacka och massa andra godsaker. Och självklar fika på det ;)
Men nu hör jag att min moster knalla in genom ytterdörren. Och ja, jag har superhörsel. Nae vars men..
Nu ska jag i vilket fall som helst gå ner.
Det var bara det jag ville skriva och...
DET ÄR SKOLA IMORGON! HAHA! GUD VAD FÖRT DET GICK. JAG SOM SKULLE PLUGGA MASSA, VART INGENTING LIKSOM. JAG LOVAR INGENTING VART DET. TYVÄR. MEN JAG HAR TVÅ VECKOR EXTRA PÅ MIG ATT PLUGGA SÅ JA,
SKA FRÅGA MIN LÄRARE OM JAG FÅR TA EN HEMSTUDIE DAG SENARE. FÖR ATT PLUGGA IFATT LITE. ELLER ASO JAG LIGGER INTE EFTER, MEN VILL GÄRNA LIGGA STEGET FÖRE. FÖR OM JAG INTE PLUGGAR DEN HÄR VECKAN SÅ BLIR JAG EFTER.
Förlåt det var capslock?! Men jag orkar inte skriva om allt. Såg inte förns nu. Men aja hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0