Hej i kylan!

Gud vad kallt det är måste jag börja säga! Gick till och från bussen och jag trodde jag skulle dö. Den vägen jag gick kändes oändlig. Visserligen tittade jag ner för att få bort kylan. Och nu känner jag riktigt hur det biter i tårna haha!
Vamrt bad? Jo tack!
Imorse försov jag mig rejält vaknade 7, (brukar ställa klockan på 5.30, morgon trött^^) och hade en kvart på mig. Haha, gud vad jag sprang. Då tänkte jag att jag skulle ta en senare buss, och gick för att hinna den. (den går 10 min efter den jag brukar ta) sen kommer en kompis och säger att bussen kommer närsom helst. Och jag sa att jag inte skulle ta den bussen ( alltså den tidiga) sen gick jag och när bussen skulle gå, hade jag ca 2 minuter kvar om jag skulle gå. Så jag börjar att springa. Och ser bussen. Men jag hann :)
Annars har jag varit i skolan och haft allmänt tråkigt. Dock har jag fått ganska mycket gjort. Och imorgon är det ingen skola. Så då blir det att plugga lite. Efter mitt "jobb" haha!
Nu ska jag läsa de bloggar jag följer och sedan städa samt plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0