Hemma ifrån skolan!

Är hemma ifrån skolan nu!
Slutade runt tre, men bussresan tog sin lilla tid kan jag säga. Nu ska jag nog plugga. Ligger helt plötsligt efter, men det är bara små saker som ska göras. Dom små sakerna som inte borde ta lång tid men ändå gör det haha!

Men man har ju bara några år kvar, sedan är skolan slut. Både längtar och inte längtar till den dagen. Eftersom man få skilja sig ifrån de flesta skol vännerna och man måste börja sitt liv som vuxen med allt vad det innerbär. Enligt de flesta vuxna så är det nu man ska plugga för att komma någon vart. Men det är inget vi ungdomar anser vara viktigt liksom haha! Men varje terminsstart säger jag " nu ska jag plugga som bara den" men det händer liksom inte. Jag brukar alltid plugga när jag antingen känner för det eller om det ska vara inlämnat dagen efter.

Nu orkar jag verkligen inte skriva mer om skolan. Har ägnat ett x antal inlägg på det redan nu. Så jag skippar det!
Tänkte köra en review snart, på cover all mixen och sedan på mitt puder jag köpte på Make up store för ett tag sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0