Home!

Kom precis hem ifrån skolan idag. Redovisade mina två uppgifter. Dock fick min kompis göra om så jag är tvungen att hjälpa henne med det och redovisa om. Haha! Snäll som man är hjälper så klart till. Eftersom om jag hade varit henne hade jag velat att någon hjälpte mig!
Idag gick jag inte på stan. Hade ingen ork, + att jag var tvungen att plugga! Men ett paket ifrån Nelly kom idag. Jag passade på att beställa en mössa när mamma ändå beställde (bilder kommer senare). Den är ganska enkel och ja, jag gillar den, och den är  Verkligen min stil. Jag tycker det är svårt med mössor. Har verkligen ingen aning om varför jag har det, har liksom alltid haft det!
Nu ska jag plugga och sedan läsa bloggarna jag följer!

Kommentarer
Postat av: Linda

Underbara Nelly som piffar upp en trist pluggdag - i alla fall kan det vara så för mig...



Hoppas det kommer mer snö snar :D



kram

2010-11-11 @ 17:40:11
URL: http://lillapluffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0