Tog verkligen tummen ur!

Nu har jag jag tagit kort till en ytterligare haul. Ska se ifall jag tar kort till en till. Haha ja det gör jag nog. Så jag har bilderna sparade redan ifrån början. Så det är bara att skriva inlägg om jag är inte är hemma :)
Ska nog ta kort på min nagellackssamling!
Vad världen vart så mycket lättare med en cam. Haha! Men självklart kommer jag att fota med en kamera också. Jag må vara lat men någon slags måtta får jag väl ändå ha :)
Ni får skriva om ni vill att jag visar upp något speciellt i bloggen!
T.ex min favorit... osv! :)

Ville bara säga det!
Ska nog ha en frågestund också snart. Så ni kan skriva vad just ni vill se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0