Vaknade precis!

Jag har haft mardrömmar hela natten. Och inte kunnat sova. Somnade runt 9 imorse ;o så jag vaknade nu. Och jag känner mig som ett lik verkligen. Och jag är så ledsen att jag inte har kunnat blogga men det ska jag ta igen jag lovar!
Idag ska jag sova hos min farmor och farfar och sedan imorgon ska vi till Morfar och fika eller äta, eftersom det är farsdag imorgon! Dock ska jag fira med min pappa när jag kommer till honom på måndag. Jag var på stan igår och handlade en present(er) till honom ifrån mig! :) Hoppas han blir glad!
Annars har det väl inte hänt så speciellt mycket. Nelly.com paketet kom och jag fick min mössa. Och måste säga (med risk för att skryta) att jag passade sjukt bra i den! Brukar inte passa i mössor, men just denna var som gjutet (stavning?) för mitt huvud. HAHA!
Nu ska jag fota lite produkter och göra min morgon och kvällrutin här på bloggen (som jag lovade...) vill ni se fler produkter i bloggen? Säg bara till! ♥
(bild; google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0