Hann inte blogga mer!

Hann verkligen inte blogga mer. Först efter att jag bloggade började jag städa (storstäda) sedan rensa ut min garderob vilket tog sin lilla tid. Sedan åt vi och sedan läxor. puh!
Och det roliga är att jag inte är klar. Har meääängder med läxor. Och ska städa ännu mer. Så imorgon känner jag på mig att uppdateringen blir kass. + att jag slutar sent imorgon.
Kommer hem runt fyra...
Men jag skulle ju visa vad ja köpte. Men gör det på fredag för då ska jag ner på stan och köpa smink för mitt presentkort...
Så ni får ha det så bra. Och ursäkta för det tråkiga samt korta inlägg!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en fin dag! :)

2010-10-26 @ 22:10:19
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0