Tips: Dust it!

Jag tror att alla vid det här laget vet vad dust it är. Men kanske inte vågat att testa.
Det är iallafall ett slags pulver som är vitt. Som man lägger vid hårbotten och sedan gnuggar man så får man volym. En sak som kan kännas lite konstigt när man häller pulvret är att det blir kallt. Men det ska det bli enligt min frisör.
Det finns en annan variant på "pulver" och det heter LANZA.
Har dock inte provat LANZA då jag verkligen älskar DUST IT. Men jag borde nog prova det. Får se om jag köper en LANZA när mitt DUST IT är slut.
DUST IT finns att köpa på frisörer, och salong affärer.
Kostar runt 99-200:- beronde på vilken affär man handlar i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0