00.40 Nattblogging! Massa text!

Jag hade precis gått och lagt mig. Och jag började tänka lite, om mitt liv och sånna saker. Och just nu idag känner jag mig lyckligare än någonsin. Jag känner mig jätte nöjd med mig själv och mår jätte bra. Och jag börjar också uppskatta vad mina nära och kära gör för mig. Men det roliga är ju att det alltid varit så, bara att jag inte sett det förut. Kanske har det med att jag fick så himla fina julklappar, kanske att jag satsade allt på att hitta personliga julklappar till familjen som jag verkligen förstod vilka människor dem är. Jag har så himla mycket att vara tacksam över, och det är jag verkligen. Liksom, jag har massor fina kläder i garderoben, jag har äntligen hittar min sminkrutin som är perfekt för mig, mitt hår är perfekt längd, jag tycker att vampire diaries är bättre än någonsin, jag har hittat en underbar musik smak och radiokanal, jag har upptäckt sex and the city serien och jag njuter av livet. Och jag ska under den kommande veckan få en ny mobiltelefon. Jag ska åka på läger med skolan, och dela rum med mina 3 bästavänner! Just nu känns det som om inget kan gå fel, kan verkligen någonting skada den glädje? Det sägs ju att när man har nått toppen går det bara neråt, men neråt känns så himla långt borta just nu! Förra året har varit mest possitivt! Några negativa saker har självklart hänt. Men den possitiva "bägaren" rinner över. Oj vad det rinner.
Men det är inte bara min försänt att jag står där jag står. Jag har massor av personer att tacka, jag vet inte riktigt vart jag ska börja eller hur jag ska börja, så jag börjar väl grunderligt och hederligt.
Tack mamma för att du födde mig, uppfostrade mig och gav mig ett tryggt och kärleksfullt hem.
Tack Pappa för att du alltid gör mig på glatt humör och får mig alltid att skratta.
Tack Marcus för att du är en helt underbar lillebror och att du alltid ställer upp för mig. Ofta e nuuub haha
Tack k, för att du är den underbara lilla killen som finns, du är även en vän. Bästavänner för alltid eller hur?
Tack Emil, för att du skrattar, och vill busa med mig även om jag är arg.
Tack Farmor, för att du står ut med mitt babblade och att du alltid tar alla andra föredig själv. Jag lovar du kommer att få igen det en dag. JAG LOVAR. Som du sa, jag är din minsta vän!
Tack farfar, för att du alltid oavsett vad ser till att vi mår bra. Att du alltid bjuder på saker och ting!
Tack morfar, för att du att ställer upp oavsett vad. Tack för alla gånger du byggt saker och hjälp mig med saker.
Tack mormor, för att du stickade saker när jag var liten. Och tack för att jag alltid får sova hos er.
Tack Felicia e, för att jag alltid får berätta mina drömmar och att du alltid hjälper mig med mina problem.
Tack Felicia v, för att du alltid får mig att skratta. Vi kan bråka, men när vi ses blir vi alltid vänner.
Tack Tina, för att du står ut att jag alltid pratar på morgonsamlingar, förmiddagen, lunchen,eftermiddagen och eftermiddagsamlingen. Ja jämt
Tack Jessica, för att du alltid hjälper mig med matten. Även om jag inte fattar noll, tar du tid och hjälper mig.
Tack Isabelle för att du alltid vill prata för mig och att du alltid skrattar åt mina skämt. Och det är alltid du och jag mot Jessica och Tina.
Tack, tack och återigen tack! För att ni finns in mitt liv, och gör mitt liv till ett underbart och levvärt liv, TACK!

Kommentarer
Postat av: mmautildah

Fin blogg :)

vad gör du?

kraam

2011-01-02 @ 14:15:05
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0