30 Dagar: Mina föräldrar

Okej, mina föräldrar. Jag vet inte riktigt vad denna "kategori" menas. Vad man ska skriva osådär. Men jaja...
Min mamma och pappa är dom bästa som finns på denna jord. De är dom som hjälp mig genom livet, och gjort till den människan jag är idag. Även i de svåraste tiderna kan man räcka med att dom ställer upp. Vilket dom alltid gjort. Jag kan vara hur arg som helst, och i nästa sekund så lycklig, att dom två människorna utav alla människor på denna jord vart mina föräldrar!
Idag är Mamma och Pappa skilda, de valde att gå skilda vägar. Vilket både varit plus och minus. Men ibland kan man inte alltid tänka vad som är bäst för en själv, utan stötta och ge godkännade till deras val också. Om dom inte hade skilt sig, vem vet hur jag hade varit då? Och det värsta av allt, min ena lillebror hade inte funnits. Så nu är det bara plus, men innan han kom så var jag ledsen. Ingen märkte det, jag ville inte visa mig svag. Jag ville stå upp för mig själv, visa att jag inte var ledsen, eller tog skada. Men inom bords var det något som sprack, som aldrig kan lagas igen.
Men jag är glad nu.
Så tack Mamma och Pappa för att ni finns. Utan er hade mitt liv inte varit värt att leva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0