Dag 1: Presentera mig själv.

Okej, ska göra mitt bästa! Jag heter ***** (tar det en annan gång) och jag är mellan 14-16 år gammal. Och jag går i skolan precis som vilken tonåring som helst. Mina största intressen här i världen är min familj, djur, vänner, mode och skönhet. Brinner verkligen för djur, och vill bli vetrinär när jag blir stor. När jag var liten ville jag bli allt mellan busschaufför till frisöt. Men nu står jag fast vid att bli vetrinär, även om det skulle vara roligt att arbeta med barn. Jag vill ha en stor familj, och få många barn. Och få barn hyffsat tidigt. En annan sak jag verkligen gillar är barn. Dom är så roliga, och har rolig fantasi. Jag älskar sex and the city och vampire diares. Och har även varit frälst vid True blood. Jag tycker inte om musikalfilmer, även fast jag älskar Grease och High school musical. Den sämsta filmen enligt mig som jag sett är Hairspray. Och den bästa måste nog vara twilight, eller harry potter, eller kanske till och med 17 again. Gillar många filmer. Jag älskar komedi och romantik komedi. Och drama. Jag gillar verkligen inte skräck! Jag tycker dokumentärer och mördare och brottslingar är otäcka. Och har svårt att sova. Jag är jätte mörk rädd. Och sover alltid med tänd lampa eller någon form av ljus. Jag älskar R'n'B och det som går på radion. Min favorit låt just nu är I'll be med Edvard mccain. Dom snyggaste killarna (kända) på denna gjord är; Ian somerhalder, Robert pattinson, Oskar linnros, Ryan Sheeckler (stavning), Zac efron och Chris Noth (även fast han är 56 år). Jag faller för bruna, brunögda och manliga och äldre killar. Jag tycker Isabell Adrian i svenska hollywood fruar ser bra ut. Och Carolina Gynning. Jag tycker Jennifer Anniston gör bra filmer. Jag älskar high school filmer. Jag kan skratta ihjäl mig åt Ben stillers filmer. Och jag älskar The simpsons.
De flesta skulle nog säga att jag är snäll och lugn. Och dom som känner mig rikitgt bra tycker jag är rolig. 
Det var nog det mesta vad jag tycker och tänker här i livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0