Förlåt för dålig uppdatering!

Men skolan har precis kommit igång. Och jag har varit ute på massa grejer och träffat kompisar så bloggen har kommit lite i kläm känner jag. Men nu är jag tillbaka igen.
Lite update sedan sist. Jag är snart klar med sex and the city säsongerna. Tyvär. Är på det sista. Och annars äre väl inte speciellt nyss på det frånten. I morgon ska jag packa klart alla sakerna till min resa jag ska åka på i veckan. Kommer dock hem på fredag igen. Men vet inte om jag kan blogga där, ifall det inte finns täckning. Men jag hoppas de, och då kan jag slänga in något inlägg per dag. Annars så får ni stå ut till tisdag!:)
Nu; ta ikapp alla 30 dagar inläggen. typ 5 stycken eller nått....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0