gå och lägga mig eller inte?

Jag är jäkligt trött, men fråga är om jag ska se ett avsnitt till av Sex and the City eller om jag ska sova. Det är ju trots allt en dag imorgon. Och snart är lovet slut. Bestämde mig för att ta vara av detta lov. Och det gjorde jag! Har en uppgift jag ska göra i skolan. Och lite mer små saker innan vi börjar, men vi har ju trots allt några dagar kvar.
Kommer ni ihåg när man gick i kanske 2:an? Och när det vart ny termin köpte man alltid nytt pennskrin och köpte söta pennor, och sudd, jag är nog inte ensam om att ha varit suddoholics! Men nu när man börjar får man ett sudd och en penna av skolan, that's it!
Nu blir det nog ett till avsnitt av SATC sedan leka lite med iphonen min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0