Låg update i know..

Har verkligen inte haft tid att blogga idag. För har gjort så himla mycket annat. Eller inte. Har bara gjort andra saker, och jag har inte haft något speciellt att skriva om. Vilket jag inte har nu heller. Men ändå.
Just nu sitter jag med en kopp té, lemon och nått mer tror jag det var för smak.
Förut satt jag nere och pratade med mamma. Och jag var så HIMLA sugen på att åka till London. Har varit där två gånger och jag älskar det! Inte bara för shoppingens skull, utan hela staden är helt makalös. Tempot, allt ljud, bussarna, herrods (stavning) och lite "old lady drinking té in the afternoon" - känsla över hela staden. Skulle verkligen kunna flytta till London. Men tror jag skulle längta hem för mycket + att jag trivs i sverige.
Btw, ska börja träna nu och äta nyttigt. Så jag kommer att föra lite "viktdagbok" antingen här eller på en annan blogg. Får se!
Nu ska jag se... sex and the city, slav jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0