Memories...

Ska jag göra ett videoinlägg? ;o Ja, imorgon kommer det upp ett video inlägg. Dock lite annorlundare än andra inlägg kan man säga! Så imorgon ja.
Nu ska jag nog sätta på en film med min bror om han någonsin kan spela klar!!!!!
Annars har jag bara "lekt" med min iphone och laddat ner nya apps och spelat och fotat. Haha! Älskar den verkligen, och jag ångrar inte en sekund på att jag köpte den!
Imorgon ska jag nog försöka slita mig ifrån iphonen och vara med någon kompis! Annars blir det väl att städa rummet eller något annat roligt! Funderar på att göra om lite.. får se om det blir en tripp till Ikea!
Hittade en bild ifrån i sommras, o jäklar vad den väcker minnen! Den kanske inte ser på speciell ut, men för mig och dom som var med är det starka minnen!
Ja det är två personer som har gått upp ur vattnet! Inga jag känner dock. HAHA! Minnen, minnen och minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0